Click Sunrocker

På lager
2999.- DKK
Shop her

Vi skal gøre dig opmærksom på, at ovenstående ovenstående er reklame. Der kan være afvigelser i priser og andre informationer.

Produktbeskrivelse

Sunrocker, siddehøjde 32 cm. - Mørke blå plastlameller fv 91, stel i stålgrå metal og bambus armlæn
Shop: ILVA
Mærke: ILVA
Betalingsmuligheder: Dankort Mastercard MobilePay Visa
Leveringstid: Se detaljer på website
Har du brug for lidt ekstra penge til shopping?

Anmeldelser

Læs mere
He
Helle
jeg har købt sofaer og spisebord i Ilva, og det har været en god oplevelse alle tider og frister blev overholdt.
Så har kun rosende ord over for Ilva og deres kundeservice
19
1980
Rart med en side som er godt opbygget hvor det er nemt og overskueligt.
Li
Lisa Carstens
Jeg har købt mange møbler derude efterhånden.
Sofaer, klædeskabe, kommoder, spisebordsstole, spejle, senge,skriveborde samt stole, reoler, og div. småting.
Ekspedienterne er yderst hjælpsomme, og giver sig tid til en.
Du får altid besked om dine vare er på deres lager, eller om du kan hente det et andet sted, eller i givet fald hvornår du ellers kan afhente det.
Lækkert sortiment, men priserne er lidt højere end visse andre steder.
Li
Lina
I Århus kan man få klart bedre priser og næsten lige så flotte designs på den anden side af gade. Der hedder det blot IKEA :)
De
Dennis
købte seng i ilva..... har aldrig sovet bedre..... cool sælger
Cm
Cm
Flere leveringsproblemer:

Bestilte den 17.07.2010 en Savona seng.

Den 20.07.2010 aftalte jeg med ILVA Webshop (Kbh). leveringsdato til : Torsdag den 22.07.2010 mellem kl. 09 -19.00. Det blev aftalt at chauffeøren ville kontakte mig forinden.

Skrev den 22.07.2010 besked om at chaufføren ikke havde haft ringet. Mail blev ikke besvaret. Ringede derfor samme dag til ILVA-Kbh. og talte med en medarbejder, som henviste til ILVA-Århus afd. Fik at vide af en anden medarbejder, at der var sket en fejl i systemet fordi ordren var registreret som leveret.

Har naturligvis annulleret ordren. Særligt pga. at have læst de øvrige anmeldelser.

Ekspedition (bankoverførsel) af min anmodning om sletning af ordre gik hurtigt. Derfor **
Mt
Mt
Betjeningen i Ilva i Lyngby var allerede kaotisk da vi for over 2 mdr. siden købte og betalte sofa, puf og tæppe (ca. 8.000 kr.), men helt galt gik det da de to uger efter forventet levering kontaktede os for første gange og meddelte at betrækket til sofaen var udgået og at de ikke kunne levere sofaen.

Da vi købte sofaen nævnte Ilva ikke at der 3 dage senere ville være 20 % på alt i butikken, men gav vildledende information om at vi kunne vælge mellem at betale fuld pris nu eller en anden pris ved levering. De forklarede ikke at det var pga. rabatten, og vi gik ud fra at prisen blot skulle betales i rater.
Da vi ser der er 20 % rabat 3 dage efter købet og ringer til Ilva, får vi at vide at vi skal møde op i butikken, da det åbenbart ikke kan ordnes over telefonen. Vi bor ikke i nærheden af Ilva, men måtte tage turen der ud igen og fik da også 20 % rabat.

Så vidt så godt og vi glædede os til at få møblerne 6 uger efter som de angav som forventet. Da de 6 uger var gået og vi ikke har hørt fra dem ringer vi derud, men får at vide at der kan gå 6 - 8 uger, og de kan ikke komme nærmere ind på hvornår, men gætter på at det bliver ugen efter. To uger senere igen (de har haft vores penge i 2 mdr.) ringer de og siger, at de ikke har betrækket og at vi kan komme ud og se på noget nyt stof.
Jeg forklarer at vi ikke bor i nærheden og beder om at få en stofprøve tilsendt. Efter megen ringen frem og tilbage til ansvarlige ledere i Ilva og flere servicemedarbejdere der "desværre ikke kan hjælpe", vil de hverken sende stofprøve eller på anden måde agere, hvis ikke vi kommer ud i butikken. Der tilbydes ingen kompensation på nogen måde eller forståelse for god kundeservice, og vi må ud en sidste gang i butikken for at annulere handelen og få pengene tilbage.

DERFOR: Jeg kan på ingen måde anbefale at handle i Ilva. Jeg vil aldrig selv handle der, og videregiver hermed min oplevelse til både butikken og alle brugere af Trustpilot.
Ki
Kim Og Pia Remmer
1/5 bestilte vi vores møbler, de tre af tingene blev leveret som aftalt, men den sidste skulle så komme på lager i uge 18. Siden uge 18 har vi hver uge fået besked om at vi i ugen efter kunne afhente vores møbel, vi er nu i uge 23 snart 24 og vi har stadig ikke fået besked om hvornår det kommer på lager, endnu engang siger de i næste uge, men nu må vi jo se, vi vil bare selv hente det, så vi kan få alle vores ting på plads. Vi kan bestemt ikke anbefale at handle i Ilva.
Søren H
Ilva er et godt sted og OK kvalitet men de sender spam uopfordret. Det er ikke cool!
Di
Dino
Folk har haft en del problemer med Ilva, men jeg mærkede ikke noget negativt. Fik min vare efter 2 dage og er fuld tilfreds.
Th
Thomas Zachariassen
Ok side. Min sofa kom til tiden og betalingen blev trukket korrekt.

Jeg fik gratis levering og opbæring hvilket er et stort plus!!
He
Heidi
Jeg kan kun - og meget kraftigt - advare alle mod at handle med ILVA!Oplevelsen har på alle måder været fuldstændig uacceptabel og stærkt præget at inkompetence!

Det hele startede meget dårligt, da ILVA ikke leverede vores indkøbte møbler, på den aftale dag. Dette til trods for, at vi på vores ordrebekræftelse havde fået påskrevet den aftalte leveringsdato.

Da det endelig lykkedes ILVA at levere møblerne, måtte vi konstatere at vores klædeskab ikke var med leverencen. Nu skal vi kæmpe med ILVA om at få vores penge tilbage for det pågældende møbel.

Herudover skal det nævnes, at vores seng var behæftet med fejl. Vil fik ILVA til at ombyttte sengen - men blot til en ny seng med samme fejl. Nu skal vi så oveni det hele vente op til en uge, før de kan få en møbelkonsulent til at ringe tilbage, for blot at aftale en dato, hvor møbelkonsulenten kan komme og bese fejlen. Det hele kan tage flere uger, er vi blevet oplyst.

Når man ringer til ILVA´s reklamationsafdeling, skal man være forberedt på at bruge mange timer igennem flere dage, blot for at komme igennem. Reklamantionsafdelingen tager konsekvent ikke telefonen, og når man har fået meddelelse om, at alle linjer er optaget, omstilles man efter ca 40 min om til omstillingen, som beder en om at ringe igen.

Kort sagt: ILVA skal man holde sig langt fra. Vi har for flere år siden handlet med dem uden problemer, men stort set alt er gået galt her i 2009. Køb dine møbler et andet sted, med mindre du er klar til at bruge mange uger, på måske at få tingene i den stand, som du har betalt for"