Logik mikrobølgeovn LCMW20E TÆNK TESTVINDER

(5017416798228)
På lager
388,00 DKK

Produktbeskrivelse

Tilbered hurtige og nemme retter med denne Logik mikrobølgeovn LCMW20E, som har en volumen på 15 l, 6 effektniveauer og har en 24,5 cm roterende plade samt indbygget lys. Tænk bedst i test December 2020
Shop her

Vi skal gøre dig opmærksom på, at ovenstående ovenstående er reklame. Der kan være afvigelser i priser og andre informationer.

Shop: Elgiganten
Mærke: Logik
Betalingsmuligheder: Mastercard MobilePay Visa Dankort
Leveringstid: Se detaljer på website
Levering: Bring
Har du brug for lidt ekstra penge til shopping?
Lignende produkter
Anbefalinger til dig
Smeg MOE25X Mikrobølgeovn 25 liter (8017709237431)
2 339,00 DKK
Caso M20 Easy Mikrobølgeovn (4038437033090)
750,00 DKK
Caso BMCG 25 mikrobølgeovn (4038437033489)
Caso BMCG 25 mikrobølgeovn
(4038437033489)
1 800,78 DKK
Caso MCG25 CHEF Mikrobølgeovn (4038437033502)
1 700,00 DKK
Caso BMG20 Mikrobølgeovn (4038437033182)
Caso BMG20 Mikrobølgeovn
(4038437033182)
999,00 DKK
Smeg Mikrobølgeovn rustfrit stål (8017709237424)
5 195,00 DKK

Anmeldelser

Læs mere
Hj Olsen
købte vaskemaskine i butikken - fint nok god pris og levering til tiden - men da den ikke virkede forlangte de næsten penge for at komme og reparere den - ( fik mit problem løst ved at snakke med en ven der er elektricker istedet)
Martin Jensen
Bestilte en Playstation 3, og den kom som de lovede.

Så 5 ud af 5 mulige.
Anne
Vi var utrolig glade, da vi faldt over El-gigantens reklame på nettet: Amok-pris på AEG-vaskemaskine, kun max. 2 pr. kunde. "Fantastisk", tænkte vi, for AEG skulle være et super-mærke inden for vaskemaskiner. Skyndte os derfor at bestille, og til vores store begejstring, kunne maskinen leveres få dage efter. Perfekt! Som aftalt modtog vi maskinen - og vi pakkede den ud, fik den installeret korrekt, og NU skulle vi i gang med det mest spændende - brugervejledningen. Der stod at vi skulle køre et program på 95 grader igennem, inden vi tog maskinen i brug til tøjvask. Det så rigtig godt ud - maskinen gik i gang - displayet viste grader og nedtællingstid. Alt var i orden.. Men, så pludselig viste displayet, at programmet skulle startes forfra. Hov, hvad nu? Efter flere forsøg, måtte vi nedslåede konstatere, at skøn ny vaskemaskine, var noget bras. Den virkede overhovdet ikke. Stor skuffelse, men skuffelsen blev overgået med flere fodboldbaners længde, da vi - efter lang tids afventen - endelig fik fat i El-giganten og fik afvide, at vi kunne få en servicetekniker ud.. Ikke noget med at levere en fejlfri maskine. Øh... nå, vi fik bestilt en tekniker, som gudskelov kunne komme næste dag - men.. han kunne kun konstatere, ligesom os, at maskinen ikke kunne køre - pga. en programfejl. Havde han reservedele med, der kunne bruges? Nej! Så, i skrivende stund venter vi på, at teknikeren kommer i morgen - fire dage efter, vi fik maskinen ind i huset. Kan det virkelig passe, at man leverer en defekt vare, og det så er op til kunden at få den repareret??? Burde man ikke have hentet den defekte maskine, og skyndt sig at levere en spritny, køreklar maskine til kunden, eller...???!!
Sadeem Farooq
Jeg sendte min ps3 60GB til raperation og de kunne ikke ordne den og gav mig derfor en 40GB, men den ville jeg ikke have og Gav den så Retur efter 2 uger. så dålig service, men god returret..

:D Men fik spillet ind til min nye kom fra coolshop...
Pristilbud nyhedsbrev

Tilmeld dig Pristilbud nyhedsbrev og hold dig opdateret med de nyeste trends, modetips og gode tilbud.