Melitta Excellent Grande 3.0 Kaffemaskine - Hvid

På lager 4006508207602

Beskrivelse

Klassisk kaffemaskine i høj kvalitet: Melitta EG 3.0 er en klassisk kaffemaskine i flot retrodesign. Maskinen giver dig fremragende bryggekvalitet og stor driftsikkerhed, og er en af de mest solgte kaffemaskiner i Danmark. Den har 2 varmelegemer, så den både kan brygge varm kaffe og bagefter holde kaffen varm for dig. Kaffen brygges ved 96°C, så du får det bedste resultat hver gang. Vandbeholderen kan rumme 1,6 liter, så maskinen kan brygge op til 12 kopper kaffe på én gang. Maskinen slukker automatisk efter 40 minutter, hvis du ikke bruger den i mellemtiden. Det hjælper med at holde energiforbruget nede.
598.- DKK
Shop her

Vi skal gøre dig opmærksom på, at ovenstående ovenstående er reklame. Der kan være afvigelser i priser og andre informationer.

Betaling & Levering

Betaling: Dankort Mastercard MobilePay Visa American Express JCB
Levering: Bring Postnord

Anmeldelser

Læs mere
An
Anders J
Jeg skulle købe en vaskemaskine på vegne af vores ejerforening (5 lejligheder). Jeg oplyste hvad vaskemaskinen vaskemaskinen skulle til; at der var tale om en forening med flere lejligheder (og være af god kvalitet). Jeg købte den vaskemaskine sælgerne anbefalede til formålet. Den er nu gået i stykker efter 10 måneder, men garantien dækker ikke, fordi maskinen bliver brugt i en ejendom med flere lejligheder! Synes godt nok det er ringe service ikke at oplyse, at garantien ikke dækker, hvis man køber den til det formål, man meget tydeligt har beskrevet overfor sælgeren.
Ot
Ot
God service! Købte en Mellitta kaffemaskine med indbygget kværn, som efter et års tid begyndte at male bønnerne dårligt. Skrev til whiteaway og fik svar efter nogle timer, om at jeg ville få en ny tilsendt under garantien, og den landede et par dage efter. Imponerende god service.
Je
Jesper Madsen
Da jeg kan se at mange andre heller ikke fik deres varer til tiden, vil jeg ikke bidrage med endnu en kritik af Whiteaway. P.S. jeg annulerede også min ordre.
Bare de lærer det, inden de lukker helt....
Sa
Sabrina Blom
Jeg bestilte en opvasker og betalte 249 kr for at få den leveret dagen efter (en lørdag). Kl var 20.00 som var seneste tidspunkt for levering den efterfølgende dag. Jeg får en bekræftelse med leveringstidspunkt dagen efter. Opvaskeren kommer dog ikke og jeg hører heller ikke fra nogen. Da jeg ringer til dem får jeg at vide, at de har modtaget min ordre kl 20.01 og derfor kan den ikke leveres i dag og først om tirsdagen. Dette er til trods for, at jeg har en ordrebekræftelse hvor der står kl 20.00, men det var de ligeglade med. Årsagen til, at jeg ikke havde fået besked om at de ikke ville komme, var fordi at det var lørdag. Men så skal man jo lade vær med at tilbyde levering om lørdagen. Virkelig dårlig service! Bad dem annullere min ordre med det samme.
Je
Jeanette Loft
Købte og betale et køleskab på nettet 25. marts. Virkede ikke, De kunne først hente det d 30. marts. Har stadig ikke fået pengene tilbage
Vi
Vivi Andersen
Bestilte for et stykke tid side en Eico udtræksemhætte. Tjekket siden for at sikre mig at den var identisk med den jeg havde hvilket den var. Der er så 4 til 5 ugers levering, min mand kommer hjem og der ligger en faber. Kører der ud igen. Får at vide at det er det samme. Kører så hjem, har desværre sat den op da jeg kommer fra arbejde. Magen til et stykke blik har jeg dog aldrig set, det kan godt være at indmaden er identisk. Men da jeg købte den var lyset magen til min gamle, her kommer lyset også ud oven på emhætten når pladen rykkes ud, den larmer også mere, endvidere er både rister og metallet lavet af så tyndt materiale at du nærmest kan bøje det med fingrene. Det er bestemt ikke den vare der var billede af da jeg købte den. Vivi Andersen
Yb
Yb
Jeg købte en vaske-tørremaskine hos Whiteaway for 1,5 år siden. Jeg har brugt den ca. 2 gange om ugen i 1,5 år.
Den gik i brand for tre uger siden. Mit sengetøj er fuldstændig forkullet, og ingen sikring gik.

Whiteaway mener - iskoldt -, at det er min skyld, fordi der var kalk i mit vand, og det var kalken der brændte, og at der derfor gik brand i maskinen.
... Kalk kan ikke brænde!!
Desuden står der intet sted i manualen eller i nogen mails fra Whiteaway, at jeg skal være opmærksom på kalk. Jeg har desuden brugt kalkfjerner i maskinen 2/3 gange, tømt filteret jævnligt og tømt ud i maskinen og gjort alt, montøren har fortalt mig, og som står i vejledningen. Der er intet at komme efter. Jeg er en totalt standard forbruger, så dette tyder langt mere på en klassisk "vi ignorerer hende, til hun giver op"-situation. Det er det dårligste forsøg på kundeservice, jeg i mit liv har oplevet.

Whiteaway insisterer på, at det er min fejl og vil ikke godtage min reklamation. Jeg tror, de forsøger at presse mig til at give op. Men jeg giver ikke op. Det bør du heller ikke, hvis du får en lignende sag.
Hele mit hjem kunne have været brændt. Det er deres ansvar, for kalk kan ikke brænde, og jeg har ikke brugt maskinen på nogen mærkelig måde. Og går der ild i en vaske-tørremaskine, skal sikringen gå. Det er det, sikringen er der for.
Jeg har aldrig i mit liv været ude for noget lignende.
Sagen er nu sendt videre til Forbrugerklagenævnet og til Sikkerhedsstyrelsen.

Husk forresten, at Skousen har samme ejer. Så køber du der, risikerer du den samme brutale respons.
Ma
Malika Behrenthz
Bestiller torsdag en airfryer med lovning på siden om at hvis jeg gør det indenfor 1 time og xx antal minutter sendes den samme dag.
Jeg modtaget også hurtigt mail med track'n trace osv. Her kan jeg så se at den ikke bliver sendt torsdag så fredag morgen ringer jeg til dem og spørger hvorfor? Her får jeg afvide at de venter på at pallen bliver fyldt før den svares afsted 😵
Så nu håber jeg på levering i morgen.... hvis jeg er heldig.... Men handler ikke hos dem igen med sådan en gang snyd med forsendelser
La
Lars
Tak til Whiteaway og Kenwood for en fantastisk hjælp og bytteservice med lynhurtig returnering af defekt foodprossor.
Ch
Christian Jäckel
Fik ordrebekræftelse og leveringsinformationer lige efter bestilling. På leveringsdagen har jeg ventet hele dagen (11 timers tidsramme). Varen blev ikke leveret. Kundeservice hos Whiteaway svarer at varen er udsolgt og jeg må gerne bestille noget alternativt. Useriøst!
Ri
Rikke Hansen
Jeg ville gerne give dette firma 10 stjerner.
Lynhurtig levering og prisgaranti der fungerer.
Jo
Johnny
Har handlet der for sidste gang -

Skal købe en foodprocessor, hvor jeg er i kontakt med Whiteaway og producent - så alle er enige om opgaven.

Den første maskine brænder af ved brug første gang den bruges, men Whiteaway mener der er fejl på maskinen og den byttes efter den er sendt på værksted - fin nok servivce.

Ny maskine og den holdte så lidt længere, men døde også første gang under brug -
Nu ville Whiteaway pludselig ikke stå til ansvar på en maskine de har bekræftet før køb - havde det enda på skrift.
Så jeg kæmpede et par uger med Whiteaway, som ikke ville svare på mine spørgsmål og var iskolde og ligeglade.
Heldigvis kom producent ind over til sidst, som godkendte en retur - dette skete kun fordi jeg havde kontakten og ikke fordi Whiteaway allerede havde lukket sagen.
I denne perioden blev Whiteaway også meldt til Nævnens hus, som sørgede for jeg også fik min penge retur allerede efter først opkald til Whiteaway.

Pinlig service og enda når jeres kunder har alt på skrift fra jeres side af.