Skruesæt til Hubsan X4 H502S Desire

På lager
Tilbud Spar 30,00 DKK
49,00 DKK 19,00 DKK

Produktbeskrivelse

Skruesættet passer til Hubsan X4 H502S - Desire. Sættet indeholder alle skruer til dronen, inkl. skruer til propellerne.
Shop her

Vi skal gøre dig opmærksom på, at ovenstående ovenstående er reklame. Der kan være afvigelser i priser og andre informationer.

Shop: Hubshop
Certificeringer: E-mærket
Betalingsmuligheder: Dankort Mastercard MobilePay Viabill Visa
Leveringstid: Se detaljer på website
Har du brug for lidt ekstra penge til shopping?

Anmeldelser

Læs mere
Sabine
Vi får en drone i julegave som jeg d. 30. December laver en reklamation på. 9 dage efter får jeg besked på at jeg skal sende dronen retur. 17 dage efter jeg har sendt dronen retur må jeg skrive og spørge om de har modtaget den. 5 dage efter får jeg svar på at der skulle være en ny drone på vej til mig fra importøren. Eftef endnu 8 dage er den stadig ikke modtaget og jeg må skrive igen. Svaret lyder at den skulle være sendt fra importøren i går 🤔 jeg modtager dronen og skriver og spørger om jeg kan købe et nyt ladekabel til den. En uge efter får jeg svar. Da jeg modtager kablet og ikke kan finde ud af hvor det skal sættes til opdager jeg at den drone jeg har fået tilsendt er uden batteri. Midt i denne samtale om det manglende batteri går der igen en uge før jeg hører noget. Svaret lyder at han ikke kan få fat i importøren 🤦‍♀️ men jeg kan vælge at han selv kan sende et nyt batteri til mig 🤦‍♀️ eller jeg kan annullere ordren. Jeg vælger at annullere orden. Og skriver for stille et spørgsmål i forhold til annullering af ordren på ladekablet. Det får jeg aldrig svar på. Jeg sender pakken sammen med dokumentation for at den er afsendt da det så ifølge deres betingelser er muligt at få refunderet beløbet før de har modtaget pakken. Da jeg kan se at de har modtaget pakken for en uge siden skriver jeg igen og har stadig ikke hørt noget på de andre beskeder. Der går nogle dage og jeg får svar på at mine varer er modtaget og pengene er refunderet. Endelig.
Den her reklamation har taget 2,5 måned. Det er simpelthen for sløvt. Samtidig forstår jeg virkelig ikke hvorfor man ikke får besked om at ens returpakke er modtaget og hvad der nu skal ske. Er min pakke blevet væk i posten? Kan dronen reperareres? Får jeg tilsendt en ny eller blot pengene retur? Hvorfor får man ikke en besked om at den er modtaget og importøren sender en ny? Hvorfor får man ikke besked om at han kontakter importøren og så vender tilbage? Hvorfor går der så f...... lang tid før man hører noget efter man oven i købet selv har været nød til at skrive til dem? Hvorfor yder man ikke den kundeservice at kunden ikke skal gå rundt og ikke ane noget som helst om hvad der sker. 2,5 f...... måned. Det er jo fuldstændig håbløst. Det hele er garanteret fint hvis man bare bestiller og skal modtaget en vare. Men man skal eddermame krydse fingre for at der ikke er noget galt med varen.
Henrik Hansen
Har handlet her et par gange , og har kun gode oplevelser.
Lynhurtig dag til dag levering. jeg kan bestemt anbefales andre at handle der .
Camilla Lilliendahl Nielsen
Rigtig god service også efterfølgende ved et defekt batteri. Ville klart anbefale til andre :)
Fares Khedimi
Laaaaaaang behandlingstid.
Jeg har købt fra HUBSHOP før og været tilfreds hver gang. Dog er jeg skuffet over at jeg placere end ordre 30 December 2020, og den først blev behandler 12-13 januar. Det er virkelig lang behandlingstid.

Efter svar fra HUBSHOP:
Jeg så desværre ikke på hjemmesiden der skulle være forlænget leveringstid, jeg kan kun læse mig frem til at bestiller man inden kl.15 sendes den samme dag. Det kunne have meget nyttigt at i sendte en mail angående forsinket behandling eller levering.
Jeg er dog glad for i er progressive og læser jeres feedback, hvorfor i nu har fået 4 stjerner.

/Fares
Pristilbud nyhedsbrev

Tilmeld dig Pristilbud nyhedsbrev og hold dig opdateret med de nyeste trends, modetips og gode tilbud.