Smeg 50 s style elkedel KLF03 (rustfrit stål)

På lager 8017709228156
1 490,- DKK
Shop her

Vi skal gøre dig opmærksom på, at ovenstående ovenstående er reklame. Der kan være afvigelser i priser og andre informationer.

Produktbeskrivelse

Denne stilfulde Smeg elkedel KLF03 med flot 50 er inspireret design vil se flot ud i ethvert køkken.
Shop: Elgiganten
Mærke: Smeg
Betalingsmuligheder: Mastercard MobilePay Visa Dankort
Leveringstid: Se detaljer på website
Levering: Bring
Har du brug for lidt ekstra penge til shopping?
Tilbud fra andre butikker
Butik Pris
Proshop 1 037,- DKK Se i butik
KitchenOne 1 495,- DKK Se i butik

Anmeldelser

Læs mere
Ma
Mads Klitgaard
Skulle have en iPod Nano og ringede til deres service nr. for at høre om den var på lager i min nærmeste butik.

Den venlige fyr fik den både lagt til side og gjort klar med forsikring osv. Rigtig god service.
Ch
Christian
Købte ny mobil, da den gamle gik i stykker, så det skulle bare gå stærkt. Og det gjorde. Bestilte sent torsdag aften, hvorefter den blev afsendt fredag og jeg modtog den ligeså fint mandag. Da der ikke deles pakkepost ud lørdag og søndag kom den så hurtig den kunne.

Og for det andet var tilbuddet simpelthen det mest suveræne længe set: Alcatel OT-S853 med 1.3 megapixelkamera, mp3-, mp4afspiller, radio,sms, mms, kalender, fjernbetjening, 256.000 farvers TFT-skærm osv osv!!
Og det bedste af det hele;;; kun 445 kr inkl. forsendelse!! Det er over 800 kroners rabat i forhold til butiksprisen!

Ligeledes har de et hurtig og meget venligt kundecenter.

Iøvrigt vil jeg slutte af med et godt råd: Kig især efter deres varer mærket med "internetpriser",. Der er rigtig mange penge at spare, da varen kun fås over internettet.

Et meget anbefalelsesværdigt internethandelssted...

Prøv det :-)
Ka
Kadir
jeg havde en bærbar pc jeg måtte tag ned til rep 3 gange i løbet af et år. Hvor de havde den mindst i 3 uger hver gang. og krævede penge den ene gang. Min bærbar kunne hverken tænde eller noget som helst, så tog jeg den til den lokale elgiganten. De tjekkede den og de kunne også se der ikke var liv i den, men så da de havde fået den tilbage mente de at der intet problemer med den og det kunne være at elgigantens stik kontakt ikke kunne give strøm og fik en regning på 800 kr som jeg skulle betale før jeg kunne få min bærbar tilbage.
Ja
Jakob Vels
Sælgerne fyrer hvad som helst af for at sælge produkterne - det er oplevet flere gange. Noget af det de siger er direkte løgn.

Har en gang haft brug for at få en vare reppet under garanti, det medførte diskussioner, laaang ventetid og en forgæves køretur.

Jeg handlede for sidste gang i EG i 2007 - og der er sidste som i absolut sidste gang.
St
Steen
Jeg fik repareret en Toshiba bærbar på garantien hos Elgiganten; det tog to måneder og jeg måtte rykke adskillige gange.

Da den endeligt blev meldt klar til afhentning og jeg kørte de 80 km for at få den udleveret måtte jeg vente i over en time for at få at vide at den var blevet væk og ville blive sendt med post.

Reparation holdt ikke og da jeg ville indlevere den på ny forlangte Elgiganten et depositum på 1.000 kr. hvilket jeg selvsagt ikke ville betale.

Jeg har nu opgivet at spilde mere tid på sagen, men advarer på det kraftigste mod Elgiganten, de er helt uden skrupler!
Cl
Claus Kikkenborg
Det motto synes jeg de lever op til.
Kigger man generelt på discountforretninger, så følger ekspertise og god kundeservice som regel ikke ad. Dette skyldes til dels at for at opretholde billige varer må man give en lav løn, til dels så skyldes den lave løn så også at man måske ikke lige yder det på jobbet man skal.
Det skal også siges at fokus måske ikke ligger så meget på onlineshopping, man kan ligeligt lægge elgiganten side om side med Bilka og Fona i onlinekvalitet synes jeg. Et område de alle burde have bedre fokus på.
Ch
Christoffer
Elendig kundeservice. De viser stor mangel på samarbejdsvilje når man endelig kommer igennem. Jeg skulle vente 1 måned på en vare som var "på lager" i deres netshop. Der gik lang tid (og mange opringninger) før de overhovedet gad at undersøge sagen.
El
Elprepsi
Du skal ikke regne med kundeservice over telefonen, og du skal ikke regne med så hurtig levering som andre internetbutikker har.
Pa
Patrick
Nu har jeg købt adskillige ting hos Elgiganten, og må indrømme at det altid har været uden større problemer. Selvfølgelig kan et firma altid blive bedre, men vi forventer os også utrolig meget af dem. Når der er opstået fejl har deres kundecenter altid hjulpet mig og dybt undskyldt deres fejl.
Je
Jesper
Jeg købte en Packard Bell stationær ved elgiganten og jeg kan på ingen måde klage! Jeg fik et super tilbud og den kom inden for 3 dage.
Ol
Ole Holm
Jeg er meget skuffet over Elgiganten. Jeg købte for lidt over et år siden en computer hos Elgiganten i Slagelse. Kort efter begyndte den at drille for til sidst efter et par dage at gå ned.Dette skete flere gange. Hver gang jeg henvendte mig til butikken, blev heg mødt med arrogance og fik bare en masse snak som jeg ikke bruge til noget.Jeg sendte den til reparation en andet sted i byen 3 gange i løbet af 6-8 måneder. Det viste sig at der var noget galt med både bundkortet og de to harddiske. Hele affæren har kostet mig over 6000 kr og en masse besvær. Førhen fik jeg en god behandling, og fik altid byttet varen hvis den var defekt, men nu er det ikke nogen fornøjelse at komme der. Jeg har ikke sat mine ben i butikken siden slutningen af Januar. Jeg håber at Elgiganten læser alle klagerne i Trustpilot, så de kan se at der er mange som er sure på dem. Måske kan det få dem til at forbedre sig. Næppe.
Pe
Per Smed
Bestilte et tv hos Elgiganten. De hævede pengene fra mit Dankort, men der kom ingen varer. Efter en uge afbestilte jeg tv'et. Jeg måtte rykke mange gange for at få pengene retur, og der gik over én måned. Klart i strid med loven. Fik aldrig svar på nogen af mine henvendelser.
Pristilbud nyhedsbrev

Tilmeld dig Pristilbud nyhedsbrev og hold dig opdateret med de nyeste trends, modetips og gode tilbud.