Tefal Easygliss Plus strygejern FV5718E0

Ikke på lager 3121040075692
Modtag notifikation

Vi sender dig en e-mail så snart produktet bliver tilgængelig for bestilling

Produktbeskrivelse

Dette Tefal Easygliss Plus strygejern FV5718E0 hjælper dig i mål med ensartet og enkel strygning med hele 2.500 W kraft, som kan klare selv de mest hårdføre krøller, og Durilium Airglide-strygesålen kan tage sig af alle typer materialer.
Shop: Elgiganten
Mærke: Tefal
Betalingsmuligheder: Mastercard MobilePay Visa Dankort
Leveringstid: Se detaljer på website
Levering: Bring
Har du brug for lidt ekstra penge til shopping?

Anmeldelser

Læs mere
Li
Lise-Lotte Andersen
Bestilte en printer på nettet hos ElGiganten. Det skulle jeg aldrig ha' gjort !
2 dage efter bestillingen, hævede ElGiganten beløbet og sendte en trackings kode.
Problemet er så at jeg aldrig har modtaget printeren !!!
Jeg ringede flere gange til Elgiganten, hvor de hver gang sagde at de i øjeblikket ikke kunne sporen printeren, men at de ville vende tilbage "imorgen".
Da der var gået 2 uger, hvor de havde holdt mig hen dag efter dag. Ringede jeg igen til Elgigaten, denne gang for at annullere orderen, men det kunne jeg ikke før de havde fundet min printer, som de påstod at de havde afsendt - men jeg har ikke modtaget printeren - og dermed hellere ikke kvitteret for modtagelsen !!

Konklusion :
Elgiganten hæver pengene for et køb, men levere aldrig varen :-(

PS. Jeg er desværre nød til at gi' 1 stjerne, selvom de skulle ha' haft 0 stjerne !
Ja
Jan Andersen
bedste både på nettet og IRL. Særdeles perfekt service
Jo
John Nielsen
jeg har en dvd til rep og har ringet ang status på den, men jeg får kun en sludder for en sladder, jeg har snart ringet i en uge i træk og hver gang får jeg at vide at de nok skal ringe tilbage. Jeg er aldrig blevet så dårligt som i elgiganten.
John Nielsen
Fårevejle
An
Anders
Jeg har haft en god oplevelse i en el-giganten butik for mange år siden: Jeg var ude for at købe et andet produkt som jeg ikke vil snakke om nu, men da jeg stod i kø kunne jeg se at alle dem foran mig stod med en PS2 under armen, jeg spurgte en af de andre om der var tilbud eller hvad grunden var.. Det viste sig at de have et kanon stærkt tilbud på konsollen, så jeg kom også hjem med en PS2 den dag :)
Ki
Kim Kristensen
Har aldrig haft nogen problemer med Elgiganten - fine priser og så længe man snakker pænt med dem, kan man også få en fin service.
Hj
Hj Olsen
købte vaskemaskine i butikken - fint nok god pris og levering til tiden - men da den ikke virkede forlangte de næsten penge for at komme og reparere den - ( fik mit problem løst ved at snakke med en ven der er elektricker istedet)
Fr
Frederik Grøn Schack
Jeg må sige at El-Giganten i Kolding leverer en helt perfekt service, jeg har været der mange gange og der er intet at klage over. Jeg har haft nogle retur sager og der er intet problem med dem.
La
Lars Manniche Larsen
Totalt inkompentent kundeservice. Overholder ikke i forvejen meget langsom levering.
To
Tonny Bak
Efter at jeg 2004 købte et 37" philips lcd 9986/12 fjernsyn og har haft det til rep. 2 gange uden at man har kunnet finde fejlen skriver man at det ikke fejler noget.
Ru
Rune Andersson
Købte en Nokia 5310 ExpressMusic hos dem for lidt siden.
Nu har den problemer med skærmen, men det er Nokias skyld.
Skrev en mail til deres kundeservice hvor jeg forklarede om problemet.
2 sekunder senere fik jeg en bekræftelsesmail, hvori der stod at jeg kunne forvente svar indenfor 48 timer.
4 minutter efter kom svaret hvori der stod at jeg bare skulle aflevere den i butikken og så ville de sende den til reperation, imidlertid får jeg selfølgelig en lånetelefon til disposition.

Det kalder jeg service, men nu må vi se hvordan resten af forløbet går.
Endnu en anmeldelse følger når jeg får min telefon tilbage.
Ka
Karina Reither
Efter at have brugt en blender ca. 7-8 gange, opdagede jeg til min ærgelse at glasset havde en lang flænge fra bunden og op. Jeg havde behandlet produktet på normal måde og blendet frosne bær, som produktet påstår at kunne klare. Jeg fandt heldigvis kvitteringen, som er meget meget lille og glad traskede jeg afsted mod nærmeste Elgiganten. I kundeservice blev jeg udspurgt og mistænkeliggjort i forhold til brug af blenderen, men fik dog at vide at jeg havde ret til at få byttet produktet, men de skulle også have brugsanvisningen!!!!!!!!!Hvor mange gemmer lige brugsanvisningen til en helt simpel blender? Jeg havde læst den og den var meget simpel, tænd, sluk og færdig. Hvad skal Elgiganten med min brugsanvisning? produktet var jo defekt og kvitteringen gyldig. Efter en stor gennemsøgning i mit hjem, fandt jeg nærmest tilfældigt min brugsanvisning og fik ret til at bytte varen, man kan ikke få pengene retur!!!!!!!!!!Irriterende, da jeg ikke har lyst til at lægge mine penge hos Elgiganten mere og et tilgodebevis kan bortkomme. Jeg handler af princip ikke i forretninger der ikke giver penge retur, heldigvis er der rigtig mange der gør det, husk at spørge først. Jeg fik en kraftig fornemmelse af at Elgiganten finder et hvilket som helst påskud til ikke at erstatte den defekte vare. Det var en ubehagelig oplevelse. Det drejede sig ikke om et stort beløb men en meget ubehagelig følelse af at blive taget ved næsen uden at kunne gøre noget.
Bs
Bss
Har købt en Kamera Objektiv, og kunne købe denne hos en anden, herved spare kr.680, men El-giganten vil ikke give nogen pris garanti, som de skal. Jeg kunne ikke vente med, at købe denne hos den anden, da jeg stod og manglede den her og nu. Det ser ud som om, at man ikke vil få nogen pris garanti i længre sigt, ligesom Fona kun har intent pris garanti (hvis man køber i en fona butik og senere falder prisen). Dette er SURT fra El-gigantens side